Obserwatorzy

sobota, 12 kwietnia 2014

Makijaz slubny- podkreslajacy : Ola

Hej!:)
Tym razem zaprosiłam na makijaż Olę. Zaproponowałam jej delikatną kolorystykę opartą na brzoskwini i brązie, myślę, że idealna propozycja dla przyszłych panien młodych. Całość w zamyśle miała nie przemalować, a podkreślić piękną urodę Oli :) Moja dzisiejsza Bohaterka nie maluje się na co dzień, bo to jest zbędne.
Już umówiłyśmy się na kolejny makijaż, bardziej szalony i kolorowy, ale jak narazie ciiiiiiii to zostaje tajemnicą, zobaczycie sami :)
A tymczasem zapraszam do krótkiej fotorelacji

 








 








do następnego,
Madi :)

7 komentarzy:

  1. podkreśla taką jakąś tajemniczą, oryginalną urodę Oli! ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatny :) naprawdę podkreślający urodę Oli;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny delikatny i do tego ładnie podkreśla jej piękne oczy :)
    boski jednym słowem :D

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy będą filmiki? -fajnie by się popatrzyło jak kogoś malujesz pozdrawiam. Anetka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że w bardzo niedalekiej przyszłości się pojawią :)

      Usuń
  5. też jestem za filmikami! A makijaż jest cudny, bardzo delikatny, kobiecy i pasujący idealnie do urody modelki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Ale różnica - fenomenalny makijaż :) Mam nadzieję, że kiedyś sama nauczę się taki robić. Właśnie zrobiłam sobie kurs kosmetyczny w Koszalinie u Pani Aleksandry Góreckiej. Dopiero stawiam pierwsze kroki w tym temacie, ale jestem dobrej myśli :)

    OdpowiedzUsuń